SOCIAL MEDIA

Love List

10 Mayıs 2016 Salı

Acil manükür / pedikür ihtiyacınız olduğunda ...


Akşam normal  bir rutinde eve gittiniz ve oturuyorsunuz hatta ve giderken maniküre gitmem lazım ,  aman boş ver hafta sonu giderim çok yorgunum dediniz  , ve sonra akşam pat bir telefon  veya mail yarın sabah  çok önemli bir işiniz /  randevunuz çıktı ama ellerin / ayakların hali berbat peki ne yapacaksınız ? Bu saate kuaförü mü açtıracaksınız ?

Peki napacam ben ?





Eğer el ve ayaklarınızın acil maniküre veya pediküre ihtiyacı varsa ve sizin bunu yaptıracak zamanınız yoksa
siz müthiş bir pratik bir önerim olacak . Tabii  bunu yapmanız için evde viks kreminizin olması lazım aynı etkiyi bepanten kremin de yaptığını söyleselerse ben bepantenden çok memnun kalmadım ama yine de aklınızın bir köşesin de bulunsun .
Sağlık


Akşam yatmadan Viksi elinize/ayağınıza sürüyorsunuz eğer ayağınıza sürerseniz çorap giymeyi unutmayın , elinize sürdüğünüzde ise el yüzeyi kremi  daha kolay çektiği için yatmadan biraz önce sürdüğünüzde yatağa rahatlıkla girebilirsiniz ...

Ve sabah olduğunda elinizin / ayağınızın haline inanamayacaksınız , sanki yeni manikür / pedikürden çıkmış gibi ...



9 yorum :

  1. Bunu paylaştım ve meraktan çatlıycam hemen denemem lazım ,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle ve kesinlikle dene , deneyiminden de haber edersen sevinirim ...

    YanıtlaSil
  3. Aaaa ne güzel bir fikir şimdi deniyorum... Sevgiler Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. bunu denemek gerek,hem de basit iş :)
    bloğu takibe aldım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler mor incir , profil resmine bayıldım bu arada ...

      Sil
  5. Viksi bilmiyordum vazelin sürüyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben vazelinden ziyade viks den daha memnunum canım :)

      Sil
  6. manikür ellerime iyi gelmiyor benim; bunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle dene, hele ayaklarda müthiş iyi bence :)

      Sil