SOCIAL MEDIA

Love List

29 Mayıs 2014 Perşembe

Ayak Maskesi



Yaz gelmesiyle  bir derdimiz daha oldu : Ayak Bakımı !!!
Ayak bakımı ile ilgili bir çok ürün alıp kullanmış biriyim , ki bunların çoğundan memnun kalmadım , sadece daha önce bloğumda yazdığım viks kreminden memnun kaldım .Ki oda ayak kremi değil .
Dün akşam watsonda gezerken  yukarıda ki resmini olan ayak maskesi gözüme çarptı .Fiyatı oldukça uygundu ( 5 Tl ) bende ki iç ses ;


derken  poşette ürün elimde fatura kasa önünde kendimi  buluverdim.
Büyük bir merakla evdeki işlerimin bitip , kahve ve maske zamanımın gelesini bekledim .Ve beklenen an ....
Ürün açıklamasında yazdığı gibi ayaklarımı temizleyip kurumasını bekledim daha sonrada çorap dedikleri içi krem dolu ürünü giydim , bu esnada kahvemi de yapmıştım , kahvemi içerken ürünün ayaklarıma iyice nüfus etmesini için 30 dk bekledim . ürün kremim si ayağınız çoraba soktuğunuzda yoğun krem dolu bir havuza girmiş gibi olur ama hemen teniniz ürünün çekiyor  , ferah nane kokusu da mevcut.Çorapları ayağımdan çıkardığımda ayağımda daha krem vardı bunları da ovarak ayağıma iyice yedirdim .

Sonuç olarak ben üründen memnun kaldım , ayağıma bayağı bir nem verdi kuru yerlerdeki kuruluğu giderdi , artık haftada bir ürünü tekrarlamayı düşünüyorum . Böylece pedükürede daha az giderim belki .Fiyatı da oldukça ucuz ...



Ürünün arka yüzü
Maskenin içinden çıkan çoraplar







1 yorum :

  1. Yorumun için teşekkürler, bende bakacağım bu ürüne ;) yaz geldi ayaklara dikkat gerçekten ;)

    YanıtlaSil