SOCIAL MEDIA

Love List

1 Temmuz 2014 Salı

Beyaz Kutum Yola Çıktı ...

 
 
Daha önce bahsetmiş olduğum Beyaz Kutum Etkinliğine bende katıldım , duyuru linki tık tık  , ve bana yeşil mavi bloğunun sahibesi ile eşleşmiştim . Bloğu için tık tık

Hiç tanımadığın birine hediye almak çok değişik bir duygu idi , ben  yıllarca tanıdığım birine hediye alırken bile oldukça zorlanan biri iken böğle bir durumda neler yaşadığımı varın siz düşünün ...

Bu sıralarda birbirimizi tanımak için mailleştik , hatta bir çok ortak noktamızı keşfettik , aynı üniversite ve aynı bölüm mezunu olmamız gibi .

Hediyemi bu gün itibari ile yolladım , Umarım beğenirsin yeşil mavi

Bu arada bu etkinliği gerçekleştiren , vesile olan moryolcuk bloğunada sonsuz sevgiler . Bloğa gitmek için tık tık



3 yorum :

  1. Ah, çok sevindim, vesile olduysam ne mutlu bana canım :) Diğer postlarını da çok sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Dilekcim, merhaba Hazalcım :) bu etkinliğe katılmış olmaktan çok keyif aldım.. Benim mutlu beyaz kutumda yarın yola çıkacak

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil