SOCIAL MEDIA

Love List

25 Temmuz 2014 Cuma

Part: 13 Volumizing Kirpik Pudrası ...


Yeni ürünleri denemeyi oldukça severim , hatta biraz değişik bir ürün olsun kullanmama olasılığım yüksek olsa bile alırım Bu kirpik pudarının da hikayesi bu bildik doğrultuda gelişti .

Ürünle ilgili olarak essencenin sitesinde ;
Mükemmel bir yenilik: bu kirpik pudrası sahip olduğu sentetik mini fiberler ile nefes kesici, takma kirpik etkisi yaratır. uygulanışı: öncelikle favori essence maskaranı sür. daha sonra, gözlerini kapat ve hala ıslak olan maskaranın üzerine paketteki fırça ile biraz pudra serp. son olarak başka bir maskara ile pudrayı sabitle. sonuç: göz alıcı, dramatik kirpikler! fırçasıyla birlikte set olarak mevcut. oftalmolojik olarak test edilmiştir.


uygulama:
1 favori essence maskaranı uygula
2 gözlerini kapat ve maskaran kurumadan fırçası yardımıyla pudrayı uygula
3 sabitlemek için maskara kullan 
önemli:
kontakt lensler ile uygulamayın.
göze direk olarak uygulamayın.
çocukların ulaşabileceği yerlerden uzak tutun diyor.
 

Benim yorumum ise volum vermesi için aldığım bu ürünün etkili olduğunu söyleyemiyeceğim.Fiyatı oldukça ucuz olduğu için aldığımdan pişman olmadığım (10 - 15 Tl arasıydı ) ancak tavsiye edebileceğim bir ürün değil  .

Not: Bu yazıyı 25.0.72014 tarihinde yayınlamıştım ancak yazı dizisi ile ilgili olduğunu düşündüğümden tekrar sizlerle paylaşmak istedim.

3 yorum :

  1. Çok heveslenmiştim ama sonu hüsranmış....Neyse artık sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ümitle aldım ama sonuç istediğim gibi olmadı ... başka değişik ürünlere kısmet , benden de size kucak dolusu sevgiler

      Sil
  2. İlk kez duydum.Benden önce senin duymanda isabet olmuş:))

    YanıtlaSil