SOCIAL MEDIA

Love List

9 Eylül 2014 Salı

Ek İş Arayanlara Bir Öneri : Gizli Müşteri Olun !

Dikkat 100 bin gizli müşteri aramızda 
Öğrencilik zamanlarımda olsun , zaman zaman yaşamış olduğum kriz dönemlerinde olsun ek gelire ihtiyaç duyduğum anlar oldu , ki hangimizin dönem dönem böyle ihtiyaçları olmuyordur ki , bu dönemlerde çeşitli ek işler yaptım .Bunların içinde en severek yaptığım ve bana o dönemlerimde iyi gelir getiren tek bir iş oldu : Gizli Müşterilik .İşte bu yazımı benim gibi öğrencilik döneminde ek gelire ihtiyacı olan özellikle üniversite öğrencisi olan arkadaşlarım için yazmak istedim . Çünkü bahsedeceğim işten öğrenci iken ben bayağı iyi kazançlar sağlamıştım , bir öğrenciye göre iyi kazanç demek istiyorum :) , ve oldukça zevkli bir iş idi . 

 İş için öncelikli olarak bu işi yapan firmalar ile bağlantıya geçiyorsunuz , bilgilerinizi  , çalışabileceğiniz saatleri belirten formu  internet üzerinden firmaya yolluyorsunuz . Sonrada size uygun iş gelmesini bekliyorsunuz . Şunu özellikle belirtmem gerekli ki büyük şehirlerde oturalar bu iş için çok daha fazla şanslı , mağaza sayısı fazla olduğu için .


Firma sizin verdiğiniz bilgiler doğrultusunda sizinlede iletişime geçip bir mağaza belirliyor , firma tarafından size yapacağınız denetimle ilgili olarak bilgi maili geliyor .Bu mailde dikkat etmeniz gerekli olan hususlar belirtiliyor birde ziyaretten sonra doldurmanız için bir soru formu yollanıyor .Bunun üzerine siz mağazaya normal bir müşteri gibi gidip ziyaretinizi  gerçekleştiriyorunuz , daha sonrada gerçekleştirdiğiniz bu ziyaret ile ilgili olarak göönderilmiş rapordaki soruları cevaplıyorunuz .Ve bu raporu firmaya yolluyorsunuz .İşte bu kadar ...

Ödemeler firmadan firmaya değişmekle birlikte takip eden ayda olacak şekilde yapılmakta . Ben aklımda olan bir kaç firmayı aşağıda listelendim ama siz google den daha fazla bulabilirsiniz . Gizli müşteri yerine gölge müşteri de denilebiliyor onun için bu iki isimlede arama yaptırmanızı öneririm .


Bazı danışmanlık firmaları ;

Benim bu konu ile ilgili olarak anlatabileceklerim şimdilik bu kadar , umarım  işinize yarar .

Sevgiler ...












8 yorum :

  1. İlk defa duydum böyle bişey:) Çok yararlı bi bilgi oldu,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. AA ne güzel birşeymiş bu :)

    YanıtlaSil
  3. Mağazalardan alışveriş yapmak gerekiyor mu peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mağaza ise evet , aldığım ürünün ücretimi ödüyolar ama ürün için üst limit var mesella en fazla 20 tl ürün alabiliyorsun , 20 tl sini ödüyolar ürün tutarı fazla ise geri kalanı sen ödüyorsun .

      banka filan denetliyorsan bir şey almana gerek yok .

      Sil
  4. Çok iyiymiş bu gerçekten çok işime yarayabilir bakayım bi teşekkürler ki :))

    YanıtlaSil
  5. Aa ilk kez duydum böyle bir Şeyi. Ne GüzelmiŞ :)

    YanıtlaSil
  6. ben de ilk kez duydum ilginçmiş..

    YanıtlaSil