SOCIAL MEDIA

Love List

22 Eylül 2014 Pazartesi

H & M Smoky Eyes Far Paleti ...

Doğrusu söylemek gerekirse göz makyajımda far kullanan biri pek değilim . Ancak ne hikmetse bu sıralar müthiş bir far merakım oluştu , sanki alıp kullanacakmışım gibi . En fazla iki kere sürüp son kullanma tarihine kadar beklemesi üzerine dolabın en ücra yerine koyacağım o kadar belli iken ...


Ama hal böğleyken H &M Mağazasında gezinirken bu far paletinin cazibesine kapılmaktan kendimi alamadım .
EEE serde müsriflik var ... 
( bu yazının başlığı itiraflarım mı olsa ne ? )

 Oldum olası Smoky Göz makyajına bitmişimdir. Fiyatıda uygun olunca belki sürerim diye aldım .

Farları sürme sırasına görenumaralandırmışlar  ve de sürülecek kısımları da tarif etmişer.
Farların altına da kaş farlarını koymuşlar.

Açıklamalar gayet anlaşılır .
Bu tarz makyajı ilk defa yapacaklar için güzel bir yol gösterici bence ...

Ürünün genel olarak yorumuna gelirsek farların sürümünü beğenmedim , yoğun değil hatta size renklerini sürmek için bile elime sürdüğümde renkler tam istediğim gibi çıkmadı , yoğun bir şekilde bastırmama rağmen .Kalıcı da değil .Gün içinde hemen uçtu .Kaş farlarını ise denemedim . Wet and Wildin kaş farını sürmeye alışkın olduğumdan denem ihtiyacı hissetmedim .
Fiyatı 10 Tl idi Bu far paleti anca benim gibi iki defa far sürüp sonra kenara atacaklar için uygun olabilir , başka türlü alınmasını tavsiye etmem. 

Sizin smoky eye göz makyajı için kullandığınız tavsiye edebileceğiniz far paleti var mıdır ?
Sevgiyle ...

9 yorum :

  1. Yaşadığım yerde h&m yok diye yakında dağlara daşlara çarpcam kendimi aaa dostlar söylemedi demeyinnn o_O güle güle kullan tatlım ama kullan yani (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajını aldım canım ama ürünü beğenmedim şimdi , bu sefer sorun bende değil anlıyacan :)

      Canım ben sana yollarım kendini heder ettiğine değimez ama ürünü dediğim gibi beğenmedim .

      Sil
    2. beğenmediysen tamam o zaman hırpalamıyım kendimi (: sağol ayrıca tatalım benim düşünmen yeter (:

      Sil
  2. Merhaba, blog kesif etkinliginden gordum blogunu.Beni de tanimani isterim
    www.seleninevcilikhayati.com

    YanıtlaSil
  3. Benefit setleri gibi sanki tasarımı. Ben de beğenmiştim görünce bu paleti ama kendimi tuttum :D Pek memnun kalmamışsın ama üzüldüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindirici tek yan fazla para vermemiş olmam :)

      Sil
  4. Almak da çok kararsız kalmıştım nude olanı. Değmez mi dersiniz ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok beğenmedim , yazımda da söylediğim gibi ,bence değmez :(

      Sil