SOCIAL MEDIA

Love List

16 Eylül 2014 Salı

İkinci Üniversite Kayıtları Hakkında ...

Arkadaşlar ben okumaya aşık biriyimdir. Üniversiteyi bitirdikten sonra ( İşletme mezunuyum ) çok yönlülüğüm ve aşırı merakım nedeni ile farklı bölümlerde ilgimi çekmeye başlamıştı .Tekrardan üniversitede farklı bir alanda lisans eğitimi almak istiyordum ancak yoğun olarak çalıştığımdan üniversitede örgün olarak okuma imkanın yoktu ayrıca sınava girmeyi de hiç mi hiç istemiyordum .İşte bu sıralar çeşitli üniversitelerin açık öğretim fakültelerinin ikici üniversite şansı sunan fırsatından haberim oldu . Ve ilk olarak Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Programına katıldım , halla okuyorum , nasıl olsa acelem yok , Daha sonra ise Atatürk Üniversitesi Adalet Programına katılıp bittirdim ve DGS ye girip Hukuk fakültesine bile geçiş yaptım .

Benim gibi öğrenmeye ve bilgiye açsanız  , ama bir yandan da çalışmak zorunda iseniz kesinlikle tavsiye edebileceğim bir uygulamadan sizleri de haberdar etmek istiyorum .Şimdi yayınlıyacağım üç postda  üniversitelerin kayıt şartlarını vb yer aldığı duyuruları yorumsuz olarak yayınlıyacağım.

Sevgiyle ve bilgiyle kalın ....

Sınavsız ikinci üniversite kayıtlar koşullar bölümleri

11 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ayrımcılık var , çok çalışman lazımdı zaten şimdi daha çoook çalışman lazım . Öncelikleri yok ama örgün adalet mezunu sayıca az olduğundan aralarındaki rekablet daha az biz ise daha çok olduğumuz için aramızdaki rekabet çok . devlet kazanmak istiyorsan eşit ağırlıkta ilk 1000 içinde olman şart

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. zor ama imkansız değil , çalışırsan yaparsın bence ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. adaşım sen sordukça memnun oluyorum ben :) edebiyat bence zor çünkü osmanlıca diye bir ders var arapça alt yapın yoksa zorlanırsın bence sosoyolojiyi bilmiyom ama türk diline formasyon veriyolar böğle bir avantajı var aklında olsun

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilekcim ben hep burdayım :) seve seve sana yardımcı olurum , eğitim hayatındaki gelişmelerden haber et beni :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Ben de Türk Dili ve Edebiyatı okumak istiyorum. Aynı sizin gibi bitmek tükenmek bilmeyen bir öğrenme aşkına sahibim. Tam da başvurular ne zamandı diye düşünürken karşıma çıktı bu yazınız. Ders kitaplarını aylar önce indirip incelemiştim, çok hevesliyim, bakalım ne olacak belki de okul arkadaşı oluruz sizinle :)

    YanıtlaSil