SOCIAL MEDIA

Love List

12 Eylül 2014 Cuma

Sanat Eğitimleri Başlıyor !


Belli dönemlerde yoğunluğun getirdiği stressin yanında hayatımda ki bazı şeylerin üst üste gelmesi nedeni ile zor günler geçirdiğim olmuştur . Bu zor günlerin birinde tamamı ile tesadüf eseri olarak çini kursuna yazıldım ve çini yapmaya başladım , benim yaptıklarıma çini demek ne kadar doğru olur tartışılır , ama benim kafamı dağıtmama oldukça yardımcı olmuştu. Eğer sizde zor bir zaman geçiriyorsanız , içinizden hiççç bir şey yapmak gelmiyor ise  de mutlaka bir hobi edinin  . Ne yaptınız , nasıl yaptığınız önemli değildir , önemli olan sizin kafanızın rahatlamanızdır . Bunun için İstanbul da olanlara benim iki önerim var ; biri istanbul klasik sanatlar merkezi , klasik türk sanatlarında eğitim veriyor , ücretli bir kurum . Eğer ücret vermek istenmiyorsanız ise İsmek in kayıtları başladı . Kendinize yakın bulduğunuz bir branşı seçip kayıt olun derim .

 

 

Detaylı Bilgi İçin tık tık

3 yorum :

  1. Günaydın soslu badem, çok güzel bir paylaşım olmuş, yazdıklarına aynen katılıyorum birkaç yıl önce ben de işle ilgili bir sıkıntı yaşamış işten ayrılma noktasına gelmiştim. O sıralarda halk eğitimin açtığı bir kurstan haberdar oldum ve yazıldım. 3 ay boyunca akşamları ikişer saat devam ettim terapi gibi geldi hem bir şeyler öğrendim hem de sıkıntımı aşmama yardımcı oldu.
    (tabi bu arada evdekileri ihmal ettiğim için evdekilerle aram bozuldu:)) o başka)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evdekiler stresli iken fazla zaman ayırmak yerine neşeli iken daha az zaman ayırlmak bence daha iyi :)hem biraz dinlenmek , kafamızı dağıtmak bizimde hakkımız

      Sil
  2. Ben de kendi çapımda yağlı boya yapıyorum ve söylediklerinde çok haklısın canım.. Kesinlikle her insanın bir hobisi olmalı ..

    YanıtlaSil