SOCIAL MEDIA

Love List

8 Ekim 2014 Çarşamba

Tarihin Tozlu Raflarına Kalkanlar : AVON Make Me Wonder EDT

 AVON Make Me Wonder EDT oldum olası sevmişimdir ; hele indirim döneminde aldıysam .
Ki genelde öğle olur ...
Kokusu tam benlik Oryantal - Meyve Kokuları , böğürtlen , mor orkide ve vanilya kokusu var .
Çantamda taşımaktan zevk aldığım bir koku .
Tek sıkıntısı kalıcılık , ki zaten avonun kokularının ortak derdi bence...
Bu ay bittirdim .
Tekrardan  kampanyada olduğunda tamamlanmak üzere şimdilik Dileğin tarihindeki tozlu rafa kaldırdım ...

Sevgiler ...

6 yorum :

  1. ay lise yıllarımın kokusu herkes bu kokumla hatırlıyor benide :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne desem bilemedim yaşım çıkacak çünkü ,ben lisedeyken avon var mıydı ki onuda hatırlatmıyorum :)

      Sil
    2. Hep merak etmiştim bu kokuyu.Eğer bulabilirsem alıcam :)

      Sil
    3. galiba bu ayki katologda indirimde :)

      Sil
  2. Hiç denemedim ama şimdi siz övünce takip edicem kampanyayı alıcam.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim çok beğendiğim bir koku , hele fiyatı ile karşılaştırınca ... kullandığınız anda da yorumlarınızı bekliyorum . sevgiler...

      Sil