SOCIAL MEDIA

Love List

1 Aralık 2014 Pazartesi

%100 Burslu Lisanslı Bilişim Uzmanı Eğitim ve Yerleştirme Programı ...

Bugün facebook da gezerken bir ilan ilgimi çekti ve sizlerle paylaşmak istedim .
Belki aranızdan birisinin işine yarar diyerek .


T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, sınırlı sayıdaüniversite mezununa, Bilge Adam Akademi’nin Yazılım ve Sistem Uzmanlığı eğitimleri için %100 burs veriyor. Ayrıca işe yerleştirme fırsatı sunuyor. Hemen başvurun, hayatta bir kez gelecek bu çok özel eğitim ve kariyer fırsatını değerlendirin!



Programın Amacı
Bilişimdeki nitelikli eleman açığına çözüm üretmek ve iş sahibi olamamış üniversite mezunlarına bilişim alanında iş olanağı yaratmak.

Ne Sağlıyor?
- %100 devlet bursu 
- 6 buçuk ay süresince, hafta içi 5 gün, toplamda 770 saat, bilgisayarlı sınıfta uygulamalı eğitim 
- Tüm öğrencilere, eğitim süresince aylık ortalama 400 TL para desteği 
- Eğitimin ilk gününden itibaren SGK tarafından genel sağlık sigortası, iş kazası ve meslek hastalığı primlerinin yatırılması 
- Yazılım Uzmanı / Sistem Uzmanı sertifikası 
- Sertifika sınavlarına ücretsiz giriş hakkı 
- En başarılı 100 öğrenciye iş garantisi 
- Diğer katılımcılara kariyer danışmanlığı ile işe yönlendirme 

Kimler Katılabilir?
- Bilişim alanında ön lisans sahibi olan veya sayısal bölümlerde lisans eğitimini tamamlamış
- 35 yaş altında olan
- Bordrolu olarak bir şirkette çalışmayanlar 

Eğitim Merkezleri
- İstanbul Bakırköy 
- İstanbul Beşiktaş 
- İstanbul Fatih 
- İstanbul Kadıköy

* Son başvuru tarihi 31 Aralık 2014’tür


Detaylı bilgi için ve başvuru için tık tık


2 yorum :

  1. Ne kadar düşüncelisiniz.Geç kalan teşekkürü edeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan birilerine bir faydam oluyorsa ne mutlu bana

      Sil