SOCIAL MEDIA

Love List

28 Ocak 2015 Çarşamba

Krauterhof Mit Bio Aloe-Vera Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu

 

Bugün size çok severek kullandığım bir üründen, hatta bugüne kadar kullandığım sıkılaştırıcıların en iyisi diye adlandırabileceğim bir üründen bahsetmek istiyorum.
Krauterhof Mit Bio Aloe-Vera Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu
Cilt ve vücut ürünlerine oldum olası meraklı olmuşumdur, kozmetik ürünlerine nazaran.
Daha önce Krauterhof markasına ait bir ürünü kullanmış ve çok memnun kalmıştım.
Yazısı için tık tık
İlk kullandığım üründen bu kadar memnun kalınca serinin diğer ürününü de denemek istedim.

Ürünü çok düzenli kullanmadıysamda genellikle akşamları banyo sonrasının da kullandım ve gayet memnun kaldım sıkılık oluştuğunu hissetim. Bu fiyatta ki bir ürün için oldukça etkili bir sıkılaşma sağladığını rahatlıkla söyleyebilirim. Eğer sizde sıkılaştırıcı kullanmak istiyor ve hangisini alsam diye karar veremiyorsanız bu ürüne şans vermenizi tavsiye ederim.


Ürünün etiketinde yazanları da paylaşmak benim için bir gelenek olduysa eğer;
Kontrollü biyolojik tarımdan elde edilen doğal Aloe-Vera içeren yüksek kaliteli taze kokulu bu vücut losyonu yoğun nemlendirir ve cildin doğal yenilenmesini destekler. Düzenli kullanımında cilt sıkı ve yumuşak hissedilir. Bitkisel lipitler, jajoba yağı ve vitaminler yumuşak ve sıkı bir cilt görünümü sağlar. Canlandırır, bakım yapar ve yağlı bir tabaka oluşturmadan hızlıca emilir.
Kullanımı; Sabah ve akşam vücuda hafifçe masaj yaparak uygulanır.
Mineral yağlar içermez.
Yapay renklendirici içermez.

Sevgiler…



Yorum Gönder