SOCIAL MEDIA

Love List

2 Şubat 2015 Pazartesi

Farmasi Argan Yağı & Kafein El Kremi


Bu gün size uzun zamandır kullandığım ve sonunda bitirmeyi başardığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
Farmasi argan yağlı el kremi
Bu el kremini de benim farmasi ürünlerini tanıdığım ilk ürün oldu. Bir tanışma toplantısında hediye edilmişti.
Benim cildim özellikle ellerim olukça kurudur bu sebeple devamlı krem sürme ihtiyacı hissederim. 
Bu sebeple de devamlı suretle çantamda bir el kremi bulundururum. 



Bu el kremini de hediye edildiği gün çantama attım ve gün içinde devamlı kullandım.
Ürün yorumuna gelirsek  çok yağlı değil cildim tarafından rahatlıkla emildi ve yumuşak bir his bıraktı.
 Az bir miktarı bile yettiği için  bereketli bir ürün oldu benim için.En büyük artısı ise %o paraben olması.
Eğer sizde paraben içermeyen ve yoğun bir nem sağlayan bir el kremi arıyorsanız ürünü rahatlıkla tavsiye edebilirim.

Ürün etiketinde yazılanları da paylaşarak yazımı bittiriyorum;
Farmasi Laboratuarlarında özel olarak geliştirilmiş Farmasi Argan Yağı & Kafein El Kremi, içindeki argan yağının gençleştirici etkisi sayesinde el üzerindeki ince çizgilerin görünümünde azalmaya ve cildin daha aydınlık görünmesine yardımcı olur. 
Elleri yumuşatarak rahatlatır ve korur.  
Formülünde bulunan kafein sayesinde cilde tazelik ve enerji verir.

Kullanımı:
İhtiyaç duyduğunuz her an cildinize uygulayın.
Uyarılar:
Sadece harici kullanım içindir.
 Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız.
 Gözle teması önleyiniz. Temas hainde bol su ile yıkayınız.
Oda sıcaklığında muhafaza ediniz.

Sevgiler…




Yorum Gönder