SOCIAL MEDIA

Love List

25 Şubat 2015 Çarşamba

John Frieda Frizz-Eaze Bukle Belirginleştirici Günlük Bakım Kremi


Saçlarım dalgalı olduğu için John Friedanın  Frizz- Eaze serisinden bir çok ürünü kullandım. Bunlardan biri de serinin saç bakım kremi idi. 
Genel olarak yorumlamam gerekirse üründen memnun kaldım. 
Saçlarım banyoda saç maskesi kullandığım zaman da ki kadar kolay açılmasa da kolay açıldı.

 Buklelerimi belirginleştirdi mi derseniz evet diyemem. 
Ama kötü bir ürün mü? Hayır. 
Daha uygun ürünlerle de aynı etkiyi almam mümkünken daha fazla para vermeye gerek olmadığını düşündüğümden bir daha almayı düşünmem açıkçası. 
Yoksa ürün hakkında yazabileceğim çok fazla bir eleştirim yok, ancak daha fazla ücret ödemeye gerektiren bir özelliği olmadığını düşünüyorum.
Saç kremini aldığımda blogum olmadığı için ancak bitmiş halinin resmini çekebildim.

Ürünün arkasında yazan tanıtım etiketinde yazanlara gelince;
Polimer içeren formülü ile saçları bukleli şekillendirmeye, bukleleri yeniden canlandırmaya,  belirginleştirmeye ve nemlendirmeye yardımcı olurken, saça kolayca verilen şekil 24 saate kadar muhafaza etmeyi destekler.
Boyalı saçların kullanımına uygundur.

Sevgiler …



4 yorum :

  1. Merhaba:)
    etkinlikten geliyorum, takipteyim:)
    bana da beklerim:)
    http://kitapsevinci.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkürler hemen geliyorum ziyaretinize :)

      Sil
  2. Merhaba , bir blog etkinliğinde sizi keşfettim ve izleyiciniz oldum sevgilerimle .
    Cafe Tigris
    Tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog keşif etkinlikleri birbirimizi bulmada çok güzel oluyor bence , ilginiz için teşekkür ederim

      Sil