SOCIAL MEDIA

Love List

23 Şubat 2015 Pazartesi

Lee Stafford My Big Fat Healthy Hair Saç Kremi ...


Uzun zaman önce kullanıp bittirdiğim ve yazmak istediğim bir ürünü bugün sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bu marka ve ürünü ben diğer blogger arkadaşlarımın yazılarından tanıdım önce. Daha öncesinde bildiğim bir marka değildi Lee Stafford
Ürün hakkında okuduğum yorumlar olumlu olunca bende kullanmak istedim.

Çünkü benimde saçlarım Big Fat 
Saç kremi hakkında genel bir yorum yapmam gerekirse güzel.
Saçlarımın rahat açılmasını sağladı ki benim saç uçlarımın açılması ciddi bir sorundur benim için.
Ama vazgeçemeyeceğim ürünler kategorisinde de değil, daha önce keşfetmediğime pişman olacağım.
Bir şansı hak etse de mucizeler beklememeniz gerektiğini düşündüğüm bir saç kremi.
Peki,  saç kreminden nasıl bir mucize mi bekliyorum?

Sevgiler …







2 yorum :

  1. Mehrabalaaaar, keşif etkinliğinde gördüm ve blogunuzu takibe aldım :) . Blogumda kozmetik-cilt bakımı, kore kozmetik-cilt bakımı ve ürünleri, makyaj, alışveriş vb konularda yazılarıma yer veriyorum. Bana da beklerim :)
    yeppeun-yeoja.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil