SOCIAL MEDIA

Love List

20 Şubat 2015 Cuma

Neutrogena Visbly Clear Pore& Shine Temizleme Jeli


Misket limon ve mandalina içerir. Ciltte ki parlamayı gözle görünür bir şekilde azaltır ve tıkalı gözeneklerin temizlenmesini sağlar.
Bir indirim zamanında cilt temizleme ürünlerinin bulunduğu rafta amaçsızca dolaşırken okudum bu yazıyı.
Cilt tipim normaldir, yani hemen hemen her ürünü kullanabilirim.
O sebeple de bu ürüne bir şans vermek istedim. Neutrogena markasını da sevdiğimden, ha birde fiyatı indirim döneminde yarı yarıya düştüğünden, almasa mıydım yani!

Ürünü ilk başlarda akşam cilt temizliğim için kullandım ancak bana pek temizlemiyor gibi gelince banyoda kullanmak için şampuanlarımın olduğu kısma transfer ettim.
Ben genelde banyoda da cilt temizleme ürünü bulundurup, banyoda da cildimi bu temizleyici ile temizlerim.
Bu ürünü de o şekilde kullandım .
Misket limon, mandalina kokusunu çok sevdiğim için üründe en çok sevdiğim kısmı kokusu oldu.
Temizleme kısmına gelince daha önce dediğim gibi bana pek yeterli gelmedi.
Tekrar alır mısın derseniz? Sanmam derim çünkü memnun kaldığım bir ürün olmadı, kokusu hariç.
Geleneğimize uyarak ürün tanıtımındaki yazıyı da paylaşarak yazıma son verir size kucak dolusu sevgilerimi gönderirim.
Arınmış gözenekler ve kusursuz görünümlü bir cilt için ikili etki.
Tıkalı gözenekleri temizlemeye yardımcı olur. Duru bir görünüm için cildi derinlemesine temizler.İçeriğinde ki taze mandalina ve misket limon kokusu ile inanılmaz bir şekilde duyuları canlandırarak cildinizin temizlenmesini sağlar.
Parlaklığı gözle görülür bir şekilde azaltır. Ciltte ki fazla sabumu %86 oranında azaltır ve cildi aşırı kurutmadan gün boyunca parlak görünmesini sağlar.
Sabah ve akşam, ıslak yüzünüze masaj yaparak uygulayın, su ile iyice durulayın. Göze temas etmesi durumunda bol su ile durulayın. Sadece harici kullanım içindir.




Yorum Gönder