SOCIAL MEDIA

Love List

18 Mart 2015 Çarşamba

Eskiden Kalma Bir Mim ...

Uzun zamandır yapılması için beklenen mimi sonunda yaptım.
Sevgili Buralı olmayanlar lokali bile beni mimlediğini unutmuştur o kadar eski yani…
Gelelim mime , bakalım hangi sorulara ne cevaplar vermişim .
kitap ile ilgili görsel sonucu 
1.Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Yok. Her kitap kendi içinde favoridir benim için.

2. Kapağı mavi olan bir kitap?

Şu  anda masamda durup okunmak için sırasını bekliyen Raydan Çıkanlar / Michale Katz Krefeld .Umarım güzel  sürükleyici bir kitaptır.(Okudum ve yorumum yakın zamanda blogda olacak .)


 3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?
Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında /  Haruki Murakami . Bana Marakamiyi tanıtan kitap ve bu kadar geç okumaktan pişmanlık duyduran…

4. Kış tatili için mükemmel olan kurgusal bir dünya?
Taht oyunlarında ki  sur.

5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?
Trey Miller . Eğlenceli olacağına eminim .

6. Bu sene için listende olan bir kitap?
Öyle özel bir kitap listem olmadığı için öğle bir kitapta yok gündemimde.

7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Rejim yaptığım için atıştırmalık kavramını hayatımdan çıkardım ama diyet cola ya hayır diyemeyeceğim. Film yerine okuduğum o anki kitap desem daha doğru olur.

Bu mimi okuyup yapmak isteyen herkesi mimleyerek bitiriyorum .

Sevgiler …

Yorum Gönder