SOCIAL MEDIA

Love List

19 Mart 2015 Perşembe

Foot Doctor Peeling Kremi...



Bu hafta ağırlıklı olarak ayak bakım ürünleri hakkında deneyimlerimi paylaştım sizlerle, tamamen tesadüfî olarak.
Bu günde bir ayak bakım peelingi ile bu serime devam edeyim.
Daha önce Foot Doctor ürünü denemiş ama pek memnun kalmamıştım.
Yazısı için tık tık
Ama yinede bu ürünü merak ettim ve bir şans vermeye devam ettim.
 Çünkü banyoda ayak peeling kullanmayı oldukça severim, özellikle yaz aylarında. 
Ürünü de migroslarda fiyatı kampanyada olduğu gördüğümde aldım.
 Ürünü alalı çok uzun zaman olduğu için fiyat ilgisini şu an hatırlayamıyorum yalnız.

Ürünü banyoda ayaklarıma yedirmek suretiyle uyguladım hatta daha sonrada ponza kullandım. 
Mucizevî etkileri olan, bebek gibi ayaklarım oldu diyebileceğim bir sonuç almadım açıkçası. Hiç mi etkisi olmadı derseniz beklediğimi kadar etkili olmadı sadece yoksa kötü bir ürün değil. 
Bence bir şans verilebilir, eğer çok sorunlu ayaklarınız yoksa memnun kalabileceğinizi düşündüğüm bir peeling bu …


Ürün tanıtımında yazanları paylaşmak gerekirse;

Yumuşacık, ipeksi ayaklar!

Gün boyu taşıdığı yükün altında kalınlaşan ve sertleşen ayak derinizi, doğal kayısı çekirdekleri ile ipeksi bir yumuşaklığa kavuşturun.
Ayak derisindeki sertleşmeyi önler ve kalınlaşmış deriyi giderir.
Foot Doctor Peeling Kremi, içeriğindeki doğal kayısı çekirdekleri ile ayaklarda, özellikle kalınlaşmış, sertleşmiş bölgelerdeki ölü deriyi arındırır. 
Zeytinyağı ve besleyici yağlar ile zenginleştirilmiş formüllü sayesinde ayakları yumuşatır ve bakım yapar. 
Ayaklarınızı ipeksi yumuşaklık kazanırken, yenileşmiş hissedersiniz. 
Ayak derinizdeki sertleşmiş tabaka oluşumunu kontrol etmeye yardımcı olmak için düzenli olarak kullanmanız tavsiye edilir.
Sertleşmiş ve kalınlaşmış deriyi giderir. 
Ölü deriyi giderdiği için cildin yenilenmesine yardımcı olur. 
Ayaklarınızı yumuşatır ve bakımını sağlar.

Kullanım Şekli
Bir miktar Foot Doctor Pellig Kremini ayağınıza sürün. 
Masaj yaparak ayaklarınıza yedirin. 
Ayaklarınızın üzerinde kalan minik partikülleri ovaladığınızda, ölü deriden arınmanızı sağlayacaktır. 
İşlemin sonunda ayaklarınızı durulayarak temizleyin. 
İyi bir sonuç alabilmek için peeling sonrasında Foot Doctor Nemlendirici Krem ile ayağınızı ve cildinizi yumuşatarak ayak bakımınızı tamamlayabilirsiniz.

Uyarılar
Harici kullanım içindir. Göz ile temas ettirmeyiniz. 
Göz teması halinde bol suyla yıkayınız. Çocuklarınızın ulaşamayacağı yerde saklayınız.

Sevgiler…




Yorum Gönder