SOCIAL MEDIA

Love List

14 Mart 2015 Cumartesi

Nivea Duşta Vücut Kremi ...


Cildimin genel yapısı kurudur, özellikle kış aylarında zaman zaman dökülmeler olabilecek kadar. Buna karşın ben vücut sütü sürmekten pek hoşlanmam. 
Nedeni ise tembelliğim. Banyodan sonra birde o işle uğraşmak bana ölüm gelir.
 Zaten saçımla uğraşmaktan bıkmışım birde vücudumla mı uğraşayım diyerek hep ihmal ederim.
Ürün ilk çıktığında bende ki durum böyleydi.

 Ve bana bu ürün ilaç gibi geldi desem abartmış olmam. Hem vücut sütü hem de banyoda kullanılıyor, beklemem filanda gerekmiyor.
Aman tanrımmmm !
Ürünü kolayca kullandım ve nemlendirmesi de bana gayet yeterli geldi. 
Eğer sizde benimle aynı dertten muzdaripseniz rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir ürün.
Hele benim gibi nivea kokusu hastasıysanız , ki ben bu kokuya bayılırım ve bana temizlik hissi verir , hiç durmayın kullanmaya başlayın derim .

Ürün üzerinde yazan kullanma talimatında ;

   Duş jeli ile her zaman ki gibi yıkanın ve durulanın
  Nivea Duşta Vücut Kremini ıslak vücudunuza uygulayın 
    Durulanın
 Kurulanıp, giyinin.

Deniliyor.

Ürün tanıtımında  ise ;
Özel bakım formülü, nemi ıslak cilde hapseder. Böğlelikle cilt çok kolay ve hızlı bir şekilde nemlenir.

Sonuç;
 Duştan çıkar çıkmaz cildiniz ipeksi, yumuşak ve pürüzsüz olur.
 Sonrasında tekrardan bir vücut nemlendiricisi kullanmaya gerek yoktur.
Cilde uyumu dermatolojik olarak kanıtlanmıştır.
Renklendirici ve silikon içermez.
Önemli: Kaymayı önlemek için banyo zemininde kalan ürünü temizleyin!

Benden bu şimdilik bu kadar.
Sevgiler…




7 yorum :

  1. Merhaba, blog keşif etkinliğinde buldum sizi, ben de beklerim. Güzel bir çekilişim de var ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. soruları yollar mısın canım mamilime :)

      Sil
    2. Whatsappla yolladim ama garantili olsun diye buradan da yazabilirim sorulari. En sevdigin 10 yazar ya da roman. Hem cok kolay hem cok zor :))

      Sil
  3. Bir dönem nivea ürünlerini çok kullanırdım, şimdi öyle çok çeşit var ki insan ne kullanacağını şaşırıyor :)
    Bu irini hiç kullanmadım ama, denemeliyim.
    sevgiler
    Şafak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde çocukluğumun ürünü ve kokusudur nivea . Ama artık bende ürün çeşidine yetişemiyorum :)

      Sil