SOCIAL MEDIA

Love List

30 Nisan 2015 Perşembe

Teşekkürler ...

teşekkür ile ilgili görsel sonucu

Bir aylık rimel yazısı maratonunu bitirdim.
Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir, verebilmişiszdir.
Ben bu yazı ile rimel dosyasını şimdilik kapatırken ben bu yazıda destek olan arkadaşlarıma tekrardan teşekkür etmek istedim.

Rimellerini deneyip, yorumlamam için ban ödünç veren, bir anlamda ürün sponsorum olan Zeynep’e

Bir hediyeleşme etkinliğinde tanıştığım, bir hobi blogu olan, kozmetik ürünler ile ilgili hiç yazma deneyimi olmamsına karşın benim ricamı kırmayıp rimel yazısı yazan sevgili Şükranıma

Rimel dosyasında bana konuk yazar olur musunuz? Diye sorduğum yazıma cevap verip beni yalnız bırakmayan ve bu vesile ile beklide uzun sürecek bir blogger dostluğunu başlatan Leylama

Ve beni hiçbir zaman yalnız bırakmayan, hep yanımda olan sevgili blogger arkadaşım, canım dostum Buralı Olmayanlar Lokaline, ki sen olmasan bir şeyler eksik olurdu.

Ve blog yazarı olmayan ancak benim tacizlerim sonucunda bana bu güzel rimel yazısını yazan ki bu tarz bir yazı da onun için yeni bir tecrübe olmuştur, bloggumu isim annesi Güle, iyi ki varsın, sen olmasan bu blog olmazdı…

Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Ama bu teşekkür sadece yazılarınız için değil hayatımda olduğunuz içinde…
Sizi seviyorum….








1 yorum :