SOCIAL MEDIA

Love List

15 Ağustos 2015 Cumartesi

Accent Yoğun Krem Saç Boyası ...



Merhabalar,
Bugün size Rossmandan aldığım bir saç boyasından bahsedeceğim.
Açıkça söylemek gerekirse ben bu boya markasını daha önce hiç duymamış ve dolayısı ile kullanmamıştım.
Şunu da hemen söyleyeyim mavi siyah saç rengini kendimde çok severim ve en koyu siyahı verdiğini iddia eden bir saç boyasını da denemeden duramam.
İşte bu boya ile de tanışmam böyle oldu.
Kapaktaki siyah rengin tam benim istediğim renk olduğuna karar vermem ile boyayı satın almam bir oldu.



Fiyatı da gayet uygundu.
Yanlış hatırlamıyorsam 7 Tl civarıydı.
Ve fiyatının biraz uygu olması kafamda soru işaretleri yaratıysa da Alman Markası olması bu endişelerimi giderdi derim.
Çünkü ben Alman ürünlerine güvenirim.
Ben saçımı kendim boyadığım için kullanım rahatlığı, akmaması, fazla bulaşmaması benim için çok önemli.
Boyasın kıvamı oldukça yoğun ve güzel
Akma bulaşma gibi bir sorun yaratmadı.
Yıkarken de bir siyah boya ne kadar rahat temizlenebilirse o kadar rahat temizlendi
Yani genel olarak boyadan memnun kaldım
Eksikliğine gelince; ben daha yoğun bir siyah istiyordum.
Saçımda yaklaşık 40 dakika beklettim, sanırım daha çok bekletmeliydim.
Bir daha ki sefere artık diyelim…
Ve eğer sizde değişik bir saç boyası arıyorsanız bu markanın renklerine bakmanızı önerebilirim.
Çünkü fiyatına göre gayet güzel bir saç boyası.
Saçınızda istediğiniz renklerin olması dileği ile,
Sevgiler…





1 yorum :

  1. merhabalar ben Esen kızın yeri blogunun sahibi esen blog adresimi esenkznyeri.blogspot.com olarak değiştirdim sizi de yeniden blogumda görmek isterim... çok sevgiler

    YanıtlaSil