SOCIAL MEDIA

Love List

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Calgon Vücut Spreyi … Take Me Away !


Merhabalar,
Yine ben ve yine bir güzel koku yazısı…
Bugünkü ürün ir vücut spreyi, ama benim için sıradan bir ürün değil; beni vücut spreyi kullanmayı sevdiren bir ürün.
Bu ürünü almadan önce birkaç kez başka markalarında vücut spreylerini almıştım ama o zamanlar hem blog sahibi değildim hem de deneyimlerimi paylaşmayı sevmeyen bir ergendim. 
Markalarını, isimlerini bile hatırlamıyorum desem yalan söylemiş olmam.

İşte o vücut spreylerinden hiç memnun kalmamın yanında bende vücut spreylerine karşı birde önyargı gelişti.
İşte bu durumdayken ben, günlerden bir gün Real de gezerken bu ürüne rastladım. Ürünün kokusu hoşuma gitti ve vücut spreyi almama kararımı bozup aldım.
Üzerinden bayağı zaman geçtiği için ürünün fiyatını hatırlamıyorum, ama fazla pahalı bir ürün olduğu kanaatinde değilim.
Kokusu dediğim gibi benim çok hoşuma gitti ve ayriyeten kalıcı bir kokusu da olduğunu söylemeliyim.
Kaç kere sadece bu spreyi sıktığımda bana parfümüm sorulmuştur.
Birde yaz aylarında vücut spreyi saklama ve kullanma şeklimi sizlerle paylaşayım.
Ürünü buzdolabında sakların ve banyodan sonra buz gibi spreyi üzerime boca ederim.
Serinlik, güzel koku… Deneyin derim.
Ürünüm bitti, en kısa zamanda bir Real yapmalı.
Kim bilir; beklide Real de gördüğünüz bu vücut spreyini bakıp alan kişi benimdir.
Sevgiler…






Yorum Gönder