SOCIAL MEDIA

Love List

24 Ağustos 2015 Pazartesi

Neden Bepanthol ?


Bepanthol bütün aile için koruma sunan yenilikçi ürünlerle, 60 yılı aşkın bir süredir cildinizi koruyor ve onarıyor.

Yumuşak ve etkili.
Beapnthol ürünlerin cildimizi yumuşattığı ve koruduğu klinik çalışmalar ile kanıtlanmıştır. Her Bepanthol ürünü cildin doğal yenilenme sürecini desteklerken, cildin sağlıklı bir biçimde rahatlanmasını salar. Cilt tarafından iyi tolere edilebilen bir yapıya sahiptir.


Uzman.
Bepanthol ilk olarak 1944 yılında İşviçre’de piyasaya sunuldu. O tarihte beri, cilt bakımı üzerine yeni formüller geliştirmeye devam etmektedir. Bepanthol ailesi, 70 yıldan beri cildinizi sağlıklı tutmaya yardımcı olmaktadır.

Yenilikçi.
Bepanthol kullanıma sunulduğu ilk günden bu yana cildin canlı görünümünü korumaya ve cildin kendisini yenilemesine destek olarak geliştirilen yenilikçi ürünleriyle cilt bakımında ve sağlığında lider olmuştur.

Benim bu yazılanlara ekleyeceğim tek şey; bu markayı seviyorum.



2 yorum :

  1. Bu krem gerçekten bir mucize :) ama bazılarından fazla kullanımda tüylenmeye neden olduğunu duydum o yüzden emin olamiyorum sürekli kullanıp kullanmama konusunda.

    Bu arada blog keşif etkinliğinden keşfettim seni, takibe aldım.
    Bana da beklerim :)
    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o biraz cilt yapısına bağlı olabilir kolay tüylenme yapan bir cilt yapın varsa az az kullan derim ... ende böyle bir sorun olmadığında bol bol sürüyom valla :) sevgiler ve hemen geliyorum bloguna ....

      Sil