SOCIAL MEDIA

Love List

16 Eylül 2015 Çarşamba

Isana Deodorant Sprey / Fresh ...


Sabun kokusu veren deodorantlardan hoşlandığımı daha öncede size bahsetmiştim yanılmıyorsam.
Isana ürünlerinde sevdiğimden bahsettim.
Anlatmadım bir şey kalmamış galiba bu konuda, yazıyı bitirsem mi ne yapsam?
Şaka bir yana bu deodorantı kokusunu çok severek aldım.
Fiyatı da uygundu, denememek için hiçbir neden yoktu.
Üründen memnun kaldım bunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Ter kokusunu önledi ve ferah bir koku verdi.
Fiyatına göre gayet başarılı bir deodoranttı.
Diğer kokularında da daha sonra şans verip sizler ile paylaşacağım kısmetse.
Bugünlük bu kadar, sevgiler…

Kısada olsa ürün tanıtımında yazanları paylaşayım da gelenek bozulmasın;

İçersindeki doğal ferah koku ve bakım kompleksi te kokularına karşı sizi 24 saat korur ve gün boyu güvenli hissetmenizi sağlar. 
Ökotest tarafından ÇOK İYİ ile ödüllendirilmiştir.

Tüketicinin dikkatine; kutuyu dik tutarak 15 cm mesafeden püskürtünüz.



4 yorum :

  1. ısana deodorantları seviyorum bendeki siyahve beyazlar için olanı bunu da ilk fırsatta alıp deneyeceğim canım bu serinin roll on tarzı da çok iyi dene istersen

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duyduum o.o ama dikkatimi çekti bulursam alacağıım :)

    YanıtlaSil