SOCIAL MEDIA

Love List

16 Kasım 2015 Pazartesi

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı ...

Dax Supergro

Bugün uzun zaman önce yazmam gereken ama nedense yazmadığım bir üründen bahsedeceğim.Bu yazının konusu olan Dax Supergro’yu yaklaşık bir sendir kullanıyorum ve üçüncü kutuyu bitirmek üzereyim.Ama yazısını yazmak ancak Dax’dan gelen kargo sonucu oldu.Vardır her işte bir hayır diyelim.Dediğim gibi üç kutu bitirdim ve yeni yılda da kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu benim için.Eskiden evde yaptığım, çeşitli yağları karıştırıp saçıma sürüp belediğim bakımımın yerini aldığını rahatlıkla söyleyebilirim.
Ürün vaad ettiklerini gerçekleştiriyor.Saçlarımı uzattı ve gürleştirdi.
Ürünü uyguladıktan sonraki canlılığı rahatlıkla hissediyorum.
Ki ben ürünü uygulama şeklinde yazan 10 dakika masajı yapmama rağmen.Tamam, kabul; biraz tembelim…Bu masajı da yapsam ürünün etkisinin nasıl olacağını tahmin bile edemiyorum.
Bence saç uzatmak ve saçlarına bakım yapmak isteyen her bayanın bir kere denemesi gereken bir ürün bu.

 Dax Supergro
Ürünün vaad ettikleri ;
*Saçınızın daha hızlı uzamasına yardımcı olur.

*İçerdiği organik yağlar sayesinde saç ve saç derisini besler.

*Günlük veya haftalık bakım olarak rahatlıkla kullanılır.

*Saçınızda fark edilir yumuşaklık, parlaklık ve canlılık sağlar.

*Nem kayına karşın saçın direncini artırır.

*Saç uçlarını tedavi eder, kırılmayı önlemeye yardımcı olur.
 
İçerik;
 
 jajoba yağı, Hindistan cevizi yağı, çay özü, papatya özü, badem yağı,aloe vera, avakado özü,susam yağı, buğday özü, fıstık yağı, bitkisel yağlar ve mineraller.

Kullanımı; 
 
Yıkama işleminden yarım saat veya bir saat öncesinde parmak uçlarına az miktarda aldığımız Supergro saç derisine sürülerek 10 dakika masaj yapılır. 
Sadece saç derisine friksiyon yapılması yeterli olacaktır. 
Haftada minimum 2 kez yapılması tavsiye edilir. 
Kan dolaşımını hızlandırarak saç hücrelerini canlandırır, besler ve daha hızlı uzamasını sağlar.
 









12 yorum :

  1. Çok merak ediyorum kullanıp bitirdikten sonraki yorumunu. İçeriği ne kadar temiz. Tavsiye edersen kesinlikle almayı düşünüyorum canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynebim takipte kal . Sonuçu bende merak ediyorum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Blog linkinide paylaşırsan sevinirim . Blogunu bulamadım da 😉😊😊😊😊

      Sil
  3. Saç dökülmesine de yararı olsaydı keşke, en çok bu konudan muzdaribim. Ama denemek lazım, bilgi için sağol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer mevsimsel bir dökülme değilse aşağıda linkini verdiğim ürünü denemeni öneririm .ben çok faydasını gördüm:)
      yoksa kel bir bloggeriniz olacaktı . sevgiler ...
      http://soslubadem.blogspot.com.tr/2014/06/yver-rocher-anti-chute-sac-olusumunu.html

      Sil
  4. deneyimli annenin etkinliğinde gördüm bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkürler . hemen iadeyi ziyarete geliyorum :)

      Sil
  5. Merhaba Soslu Badem;
    Bloğunuzu inceledim :) benim gibi evinde pek çkk kozmetik ve bakım ürünü olup, bilinçsizce istifleyif daha sonra kullanamayan biri için bulunmaz nimet. En azından önerilerini okur ona göre, uygun ve kullanabileceğim ürünler alırım :) teşekkür ederim.
    www.dikiskalipvepatronlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler . Ben senin bloguna bayıldımmmmm

      Sil
  6. saç dökülmesine de yararı olsaydı keşke. iadeyi ziyarete geldim :) sizi takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ... İlginiz içinde ayrıyeyten tesekkürler

      Sil