SOCIAL MEDIA

Love List

4 Kasım 2015 Çarşamba

Pril İle En Hamarat Benim Etkinliği...


 25 Ekim tarihinde ,  genellikle sıkıcı gecen Pazar günlerime inat oldukça hareketli ve güzel bir gün geçirdim. Hoş saatlerin telefonda geri alınıp gerçekte alınmaması, benim hazırlanırken bir saat geride olduğumu düşünürken gayet rahat davranmam ama annemin beni uyarası ile Eyvahhhh !!!! geç kalıyorum nidaları ile telaşa düşmem, yani bildiğimiz Dilek atraksiyonları ile sabah oldukça telaşlı olsa da, hazırlanıp zamanında yetişebildiğim bir etkinlik oldu.
İlk önce etkinliğin gerçekleşeceği yere gittiğimde MedPartnersten sevgili Müge Hanımın beni içten karşılaması vardı.  Her zamanki gibi içten ve nazik.

Mekânda oldukça şık bir şekilde hazırlanmıştı bloggerler için. İşte o zaman iyi ki bir blogum var dedim. İyi ki yazıyorum. Yazdıklarımın bir karşılğı olduğunu hissetim bu özen sayesinde.




Benim blogum bir yaşam, en azından benim yaşamımın bir blogu. Etkinlikteki diğer arkadaşlarım ağırlıklı olarak ise yemek blogu sahipleriydi. Onların deneyimleri benim için ayrı bir tecrübe oldu benim için yapılan tanıştırmalarda.
Etkinliğin adı Açelya Akkoyunlu İle En Hamarat Beni etkinliği olunca Açelya Hanım gelmesini dört gözle beklerken oldukça zarif bir şekilde gelen Açelya Hanım, içtenliği ve samimiyeti ile ve en önemlisi markasını anlatırken, kendisinin de Pril kullanma deneyimlerini paylaşırken ki içtenliği beni şaşırtmadı desem yalan olur. Marka için çok doğru bir yüz olduğunu içte bu samimiyetinde anladım.

Etkinlikte yemeklerimizi yerken kendimizi, blogglarımızı tanırken Pril deneyimlerimizi de birbirimizle paylaştık. Ben Prilli annemden dolayı benim çocukluk markası idi. Annem marka aidiyeti çok güçlü bir kadındır. Bir markayı beğendimi, tamam, ölse değiştirmez.İşte Pril bulaşık deterjanları algısında öyle bir marka idi. Bende de bu algı, marka aidiyetinden değil de kullanıcı deneyimleri ile oluştu. Özellikle öğrencilik günlerimde kendi evim olunca her konuda olduğu gibi çeşitli bulaşık deterjanları markaları denedim, özellikle de fiyatlamayı göz önünde tutuğum için bu dönem. İşte Prilin farkını bu dönemde anladım. Daha az miktarda kullanmama rağmen etkisini ve en önemlisi diğer deterjanların ellerimde deri dökülmesine yol açması ki benim cilt problemim hiçbir zaman olmamıştır, cilt hassasiyeti dahi, benim bulaşık markası tercihimde Evet Annem Haklıymış diyip Pril benimde vazgeçilmez bulaşık deterjanım oldu, özellikle elde yıkadığım bulaşıklarda.
Etkinlikte bulunan diğer blogger arkadaşlarımızla işte bu Pril kullanıcı deneyimlerimizi anlatırken, alternatif kullanma yerlerini de birbirimizle paylaştık. Mesela ben eğer evde çamaşır suyu kalmamış ama acil temizlik yapmam gerekirse lavabo temizliliğinde Pril Bulaşık deterjanını kullanırım. Kıyafetlerimde yağ ekesi olduğunda hemen üstüne Pril dökerim ve silerlim, özellikle gezmeklerde.Bunları diğer blogger arkadaşlarımdan da duydum, ama beni de bilediğim kullanımlar varmış.Bunlardan birini özelikle sizlerle paylaşmak istedim. Bu yazıyı yazdığımda daha yapmadığım bir şey, ama en kısa zamanda deneyeceğim. Pril’in bulaşık makinesi kapsülü ile duşa kabinleri temizliyorlarmış ve kabinler pırıl pırlı oluyormuş. Denenmeli değil mi?
Burada bir konuya daha değinmek istiyorum, Henkel’in yani Pril markasının bağlı olduğu grubun üst düzey yöneticileri de bu toplantıda bizlerleydi.  Ve marka hakkındaki eleştirileri, özelliklede son kullanıcı olarak bizlerin görüşlerini ilgiyle dinlemeleri ve bunlara değer vermeleri bana işte büyük firma böyle olunuyor dedirtti. Ben bilirim, ben ne dersem o değil, ürünü en iyi bilen son kullanıcıdır mantığı ile.

İşte böyle güzel bir günü Açelya Hanım ve firma yöneticileri ve birbirinden güzel blogger arkadaşlarım ile toplu fotoğraf çekerek bitirdik.
Bu etkinliği düzenleyen ve beni de davet eden herkese çok teşekkür ederim.

Ayrıca sevgili Pril’in bize hazırlamış olduğu hediyeler içinde teşekkürler.

Sevgiler…




 



8 yorum :

  1. aaaa ne güzel bişiiiii yaaaa çokoşmuş ne tatlı saatler olmuştur yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi , işallah bir etkinlikte senle birliktede oluruz ....

      Sil
  2. Blogunuzu Blog keşif etkinliğinde gördüm :) takibe aldım :)
    Bloguma da beklerim :)
    http://balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz İçin teşekkürler . Hemen iadeyi ziyarete geliyorum . Tabiii müsayitseniz 😊

      Sil
  3. Çok keyifli oluyor böyle buluşmalar. Yazını da ayrı bir keyifle okudum :))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok tesekkürler . Sevgiler

      Sil