SOCIAL MEDIA

Love List

29 Ağustos 2016 Pazartesi

La Casadelos Aromas Kumaş ve Ortam Kokusu / Vanilya…


Bu günkü yazım yine güzel bir koku üzerine olacak.
Bir vanilya kokusu hakkında, ama bu sefer küçük bir farkla.
Bir oda kokusu tanıtacağım sizlere.
Bu ürün bana Ekoz Kozmetik’ten denemem amacı ile geldi.
Öncelikle bu güzel hediye için kendilerine teşekkür ederim.
Ben günlük yaşamımda oda kokusu kullanan biriyim.
Maalesef sigara içen biri olarak zaman zaman güzel bir koku ihtiyacı hissediyorum evimde.
O sebeple de bu kokuyu hemen kullanmaya başladım.
Vanilya kokusunu sevdim, ne çok yoğun ne de yetersiz gelecek şekilde hafif.
Tam kararında.
Ve uzun sürede kumaş üzerinde kalıyor.
Sigara kokusunu da azatlığını söyledi annem.
Ben içtiğim için kokuyu ben almıyorum, o sebeple annemin fikri bu konuda önemli.
Bana göre evde zaten sigara kokusu da yok ama neyse ...
Ürünün tanıtım yazısında, bayanların yanında kolayca yanında taşıyabileceği ebatta ki bu leke yapmayan ürünü günlük hayatımızda da, şehirde ki kötü kokulara karşıda rahatlıkla kullanabileceği belirtilmiş. Önümüzdeki hafta küçük bir sprey şişede yanımda taşımaya başlayacağım bu tavsiye üzerine.


Eğer sizde bu güzel ürünü denemek isterseniz;
sitelerini ziyaret edebilirsiniz.

 Véronique markasıyla satıldığı mağazalar ise; Esse, D & R, Watsons, Macro Center, Migros

Mis koku bir hafta olması dileği ile;

Sevgiler… 

27 yorum :

  1. Vanilyali kokulari seviyorum gule gule kullanin ☺

    YanıtlaSil
  2. Çok beğenmiştim bu oda kokusunu. Ama sıkmayı biraz abartırsam yoğun koku güzellikten uzaklaşıyor . Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. I think it's good :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Very interesting!

    Have a great week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Adorei o seu blog, já estou seguindo. Tenha uma boa semana e parabéns pelo blog
    coisasde-ana.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  6. Great post. Follow me https://enotes10.blogspot.ba

    YanıtlaSil
  7. I love vanilla!!!! Great post!!!
    Have a good week, doll!!! my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥︎

    YanıtlaSil
  8. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. New post! https://roseaud.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Looks interesting, bet it smells nice! :)

    YanıtlaSil
  11. Adorei o post maravilhoso! Amei a resenha.

    Beijos da Kah
    Blog Mundo da Kah

    YanıtlaSil
  12. Vanilyalı kokuları çok severim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Very nice. :)
    Would you like to follow each other?
    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
  14. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  15. Benimde sevdiğim marka ve kokulardan biridir beğenerek kullanıyorum hafif kokusu rahatsız etmiyor.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  16. Ekozun bu kokuları çok güzel oluyor bizde kullanıyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  17. Follow you on G+ and GFC #875 Kisses))

    YanıtlaSil
  18. Great review!
    I love your blog! Follow you:)

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    YanıtlaSil
  19. like vanilla smell! It must be good!
    :)
    http://mustbepink.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Bunun kokusunu bende seviyorum.Vanilya vanilya oh mis ♥

    YanıtlaSil