SOCIAL MEDIA

Love List

21 Ekim 2014 Salı

Dart Ödülü Furyasında Bende Varım !!!

 

Bir çok blogda ödül verildiğini görünce özenmedim değil ...
Ama sonunda benimde bir ödülüm oldu .
Cam Misket 
Blogu beni ödülle layık görmüş , çok teşekkür ederim .



Bu ödülünde kendine has şartları var tabiii
  1. Ödülün fotoğrafını yayınlamak
  2. Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
  3. 15 bloga bu ödülü dağıtmak 
Bende ödül aldığıma göre ödülün gereklerini yerine geririp ödül verdiğim 15 bloğu listeliyorum ...
Ödül almış olanlar , tebrikler bir ödülde benden size :)

Özgür Kız
Buralı Omayanlar Lokali
Morlu Mutfak
Miss Tutti
Esra Hanesus
Süslü Şirine
Little Butterfly 
Deepless Purple
Grumpy Witch
Hüzün Sarısı
Adsd
Neşeli zebra
Sihirli Mavinin Dünyası
MorRimel 
Kybelenin Güncesi 

Sevgiler ...




12 yorum :

  1. yaaaa bende warım wuuuuhuuuu (: :*

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy çok şekersin ki sen :)

    YanıtlaSil
  3. Canım Bademim teşekküre ederim sana :))

    YanıtlaSil
  4. Ayy nasıl da istiyordum holey ödül almışııııııım canım sağolll

    YanıtlaSil
  5. Canımmmm teşekkür ederim ♥

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim :)))
    Ne güzel sayende pek çok yeni blog keşfedeceğim birazdan :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  8. İhihi :) Tişikkirler :)

    YanıtlaSil
  9. yuppirikooo :) ben de varım :)

    YanıtlaSil
  10. Nihayet bende yaptım tatlım :)

    YanıtlaSil